Polityka Jakości
POLITYKA JAKOŚCI PROMOST CONSULTING
Wdrożyliśmy zintegrowany system zarządzania: ISO 9001:2008 w zakresie:
- projektowania
- przygotowania inwestycji
- zarządzania projektami
- oraz usług konsultingowych w obszarze inżynierii lądowej
Grupa Promost Consulting zapewnia swoim klientom profesjonalizm
w zakresie oferowanych usług projektowych, konsultingowych oraz zarządzania projektami poprzez ciągły proces doskonalenia świadczonych usług pod względem jakości, terminowości
oraz optymalizacji kosztów.
Polityka Jakości Firmy
Zapewniamy naszym Klientom profesjonalizm w zakresie oferowanych usług projektowych, konsultingowych oraz zarządzania projektami poprzez ciągły proces doskonalenia świadczonych usług pod względem jakości, terminowości oraz optymalizacji kosztów.
Staramy się, aby wszystkie nasze zobowiązania i działania były wykonywane bez zastrzeżeń i ku zadowoleniu Klientów oraz stanowiły rekomendację dla przyszłych interesów Firmy.
Szczególne znaczenie w naszej działalności przywiązujemy do:
- poznawania i zaspokajania potrzeb i oczekiwań Klientów;
- uzyskania całkowitej zgodności zakresu i jakości dostarczanych usług z obowiązującymi kryteriami i standardami;
- podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Firmy;
- realizowania skutecznej i efektywnej polityki rozwoju Firmy;
- innowacyjności rozwoju nowych technologii we współpracy z nauką.
Polityka Jakości stanowi podstawę dla utrzymania i doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością oraz stawiania i realizacji celów.
Założenia Polityki Jakości są znane i respektowane przez wszystkich pracowników Firmy.
Rzeszów, 04.01.2017 r.